صادرات خرما زاهدی بوشهر 5 کیلویی

همانطور که می دانید خرما یکی از خوشمزه ترین و پرخاصیت ترین میوه هایی است که در کشور ما به وفور در قسمت جنوب تولید می گردد، حتی انواع خرماهای مختلف با بسته بندی های مخصوص صادراتی به کشورهای دیگر نیز صادر می گردند.

یکی از بهترین انواع خرما صادراتی خرما زاهدی 5 کیلویی می باشد، صادرات خرما زاهدی حتی در بسته بندی های دیگر نیز انجام می گردد، مشتری به راحتی می تواند خرما زاهدی بوشهر باکیفیت را با قیمت مناسب در هر نقطه از جهان خریداری نماید.

صادرات خرما زاهدی بوشهر 5 کیلویی

معرفی کامل ارزش غذایی خرما

معرفی کامل ارزش غذایی خرما بدون شک اکثر ما از ارزش غذایی بالا خرما اطلاع داریم قطعاً این این را نیز می دانیم که باید حتماً خرما را در برنامه غذایی خود قرار دهیم تا بتوانیم از فواید آن به بهترین نحو بهره مند گردیم، در این بخش قصد داریم تا معرفی کامل ارزش غذایی خرما را داشته باشیم.

خرما یک منبع کامل از انواع ویتامین های مختلف می باشد از جمله ویتامین های مهم آن می توانیم به انواع ویتامین های ب، ویتامین های دی، کا، سی و ای اشاره نماییم، وجود هر کدام از این ویتامین ها در بدن فایده مخصوص به خود را دارد و حتما باید بدن مقدار مشخصی از آن را دریافت نماید.

  • یکی از مهمترین مزایای مصرف خرما آن است که این محصول کلسترول ندارد به همین دلیل برای قلب و یا عروق ما مضر نیست پس با مصرف آن احتمال ابتلا به بیماری‌ های قلبی و عروقی به حداقل می‌ رسد.
  • خرما باکیفیت سرشار از پتاسیم است، مقادیر بالایی از پتاسیم در خرما وجود دارد، پتاسیم سبب می شود تا فشار خون تنظیم گردد.
  • همچنین خرما دارای مقادیر مناسبی از فسفر، منیزیم و کلسیم نیز می باشد، حتی مقداری آهن نیز در آن وجود دارد.
  • در ۱۰۰ گرم از خرما چیزی حدود ۲۷۷ کیلو کالری انرژی موجود می باشد بنابراین مصرف این محصول برای افرادی که فعالیت بدنی زیادی دارند مانند ورزشکاران مفید است.

پخش عمده خرما زاهدی بوشهر 5 کیلویی

پخش عمده خرما زاهدی بوشهر 5 کیلویی هر کدام از انواع خرماهایی که در قسمت جنوب کشور ما تولید می گردند توسط مراکز پخش کننده مخصوصی که به صورت حرفه ای و تخصصی در زمینه عرضه خرما مشغول به فعالیت هستند به انواع بازارهای مختلف عرضه می گردند.

تمامی خرماهای باکیفیت و ارگانیک پخش شده توسط مراکز فروش عمده خرما در بسته بندی های مناسبی پخش می گردند، یکی از خرماهایی که میزان تقاضای خریداری آن بالا اسد خرما زاهدی بوشهر می باشد که در وزن های متفاوت در بازار عرضه می گردد.

امروزه پخش خرما زاهدی به بازارهای مختلف به راحتی با استفاده از شیوه‌ های گوناگون انجام پذیر است به همین دلیل مشتری می تواند در هر نقطه از کشور و جهان که باشد سفارش خرما زاهدی را با اطمینان کامل داشته باشد و آن را به صورت عمده با قیمت مناسب تهیه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما