صادرات خرما زاهدی خنج کارتنی

خرما زاهدی خنج یکی از خرماهای خوشمزه و پر طرفدار است که به دو شکل خشک و نیمه خشک به بازار عرضه می شود. خنج یکی از مناطقی است که زیاد در آن خرما کشت می شود و خرمای آن بسیار مرغوب و باکیفیت است. تولید گسترده خرما باکیفیت سبب شده است که تولیدکننده به فکر صادرات این محصول به سایر کشورهای جهان بیفتد.

ایران یکی از از کشورهای تولید کننده خرمای با کیفیت می باشد همین عامل سبب شده است که خرمای تولیدی ایران محبوبیت زیادی داشته باشه و صادرات آن نیز بسیار پر بازده باشد. صادرات خرما زاهدی خنج کارتنی سبب حمل آسان تر و نیز مقرون به صرفه تر این محصول شده است.

صادرات خرما زاهدی خنج کارتنی

هر آنچه درباره خواص خرما باید بدانید

هر آنچه درباره خواص خرما باید بدانید خرما یک میوه بسیار مفید است که خوردن آن برای همه گروه‌های سنی توصیه شده است. این میوه ارزشمند طبع گرمی دارد و انرژی زیادی را در خود پنهان کرده است و برای درمان بسیاری از از بیماری ها مفید واقع می‌شود. خرما دارای املاح معدنی و ویتامینهای زیادی از جمله فیلم آهن کلسیم منیزیم پتاسیم و ویتامینهای بی و کا می باشددر قسمت زیر شما را با خواص بی شمار این میوه ارزشمند و در دسترس آشنا می‌کنیم تا با انگیزه بیشتری آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

  • سلامت استخوان ها برای همه رده های سنی به ویژه کودکان حائز اهمیت است و خرما به دلیل داشتن کلسیم، سلنیوم، منیزیم ،مس و… در رشد و تقویت استخوان ها بسیار موثر است.
  • گاهی معده و دستگاه گوارش دچار مشکل می شود و خرما به دلیل وجود فیبر و دیگر املاح معدنی نقش به سزایی در کاهش این مشکلات دارد از جمله این مشکلات کرم روده می باشد که مصرف خرما به میزان معین و منظم می‌تواند در رفع این مشکل گره گشا باشد.
  • کمبود آهن و کم خونی یکی از از مشکلاتی است که اکثر افراد به ویژه خانم ها آنرا تجربه کرده‌اند مصرف مرتب خرما می‌تواند نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد.

و بسیاری خاصیت دیگر که در خرما وجود دارد.

ویژگی های خرما زاهدی خنج

ویژگی های خرما زاهدی خنج خرما میوه درخت نخل است که بسیار خوشمزه، مقوی و مغزی است و انواع گوناگونی نیز دارد که هر کدام از انواع این میوه طرفداران مخصوص به خود را دارد. خرما زاهدی یا خرما قصب یکی از انواع خرما می باشد که محبوبیت زیادی در میان مردم دارد و به دو شکل خشک و نیمه خشک در بازار وجود دارد. این محصول بیشتر در جنوب کشور کشت می شود و اکثر باغداران این منطقه به کشت انواع مختلف خرما مشغول هستند و توانسته اند با تولید گسترده این محصول بازارهای داخلی و خارجی را درد دست بگیرند. خرما زاهدی یکی از خرما هایی است که به وفور یافت می ‌شود این خرما اگر سالم درشت و مرغوب باشد متقاضیان زیادی دارد و از فروش و قیمت بسیار خوبی برخوردار است.

از ویژگی های ظاهری این خرما می‌توان به رنگ این خرما اشاره کرد رنگ این خرما درشکل خشک آن قهوه ای روشن تا زرد تیره است و در شکل نیمه خشک رنگش به سمت قهوه ای متوسط و شکلاتی تمایل دارد. شکل ظاهری این خرما بیضی کشیده می باشد. این خرما بیش از انواع دیگر خرما فیبر دارد و در پیشگیری از پوکی استخوان فوق العاده موثر است.

عرضه کلی خرما زاهدی خنج کارتنی

عرضه کلی خرما زاهدی خنج کارتنی خرما زاهدی یکی از خرماهای پر مصرف و ارزشمند است که بسیاری از افراد طعم لذیذ و شیرین آن را می پسندند. بازار این خرما رونق بسیاری دارد و چون نوع خشک شده این خرما ماندگاری بالاتری دارد به همان نسبت فروش بالاتری را نیز از آن خود کرده است.

عرضه خرما زاهدی کارتنی خنج به صورت کلی بازار رقابتی و پر فایده ای را به وجود آورده است که به سود مشتریان می باشد زیرا تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول سعی می کنند تا خرمای باکیفیت تر و مرغوب تر را با قیمت مناسب تری به دست مشتریان خود برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما