فروش خرمای زاهدی درجه سه افغانستان

درختی به نام نخل در مناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر رشد میکند که بسیار بلند و رشید است و این درخت میوه ای دارد به نام خرما که توصیه های بسیاری به مصرف آن  در قرآن و در احادیث معصومین شده است.

در قرآن از این میوه به نام رطب نام برده شده است که رطب نوعی از خرما است که رطوبت بسیاری دارد و پر از شیره و نرم و لطیف است.

خرما تنوع بسیار زیادی دارد که از جمله میتوان  خرمای پیارم ، خرمای کبکاب، خرمای مضافتی و خرمای خشک و…. را نام برد.

خرمای خشک گونه ای از خرما است که هیچ گونه رطوبتی ندارد و کاملا خشک است و قند آن نسبت به دیگر خرمای موجود در بازار کمتر است.

خرمای خشک نمونه های بسیار زیادی دارد که یکی از آن ها خرمای زاهدی است که این خرما به سه دسته خرمای زاهدی درجه یک و خرمای زاهدی درجه دو و خرمای زاهدی درجه سه تقسیم میشود.

فروش خرمای زاهدی درجه سه افغانستان

انواع خرما خشک را بشناسید

انواع خرما خشک را بشناسید خرمای خشک تنوع بسیاری دارد که از جمله : خرمای خدری ، خرمای زاهدی، خرمای شکری ، خرمای صفوی،  خرمای پیارم ، خرمای عجوه ، خرمای آل مهتری  و …. است .

خرمای زاهدی خواص بی شماری دارد و کسانی که دیابت دارند میتوانند به جای قند از این خرما استفاده کنند و به دلیل داشتن قیمت پایین و ارزان آن تقریبا همه اقشار جامعه قادر به خرید این محصول بی نظیر هستند و میتوانند در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهند.

خرما خشک زاهدی کاملا خشک است و هیچگونه رطوبتی در آن  وجود ندارد به همین دلیل به مدت طولانی و بدون یخچال میشود این خرما را نگهداری کرد و همچنین قند کمتری نسبت به دیگر خرما های سطح کشور دارد.

خرمای خشک زاهدی از نظر کیفیت درجه بندی دارد و نمونه مرغوب و درجه یک این خرما رنگ قهوه ای روشن یا شکلاتی دارد.

فروشنده خرمای زاهدی درجه سه 10 کیلوگرمی

فروشنده خرمای زاهدی درجه سه 10 کیلوگرمی خرمای زاهدی یکی از جذاب ترین نوع خرما برای صادرات به کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس است که قیمت مناسبی دارد و به دلیل علاقه عرب ها به این نوع خرما تقاضای بسیاری دارد.

قیمت خرمای خشک زاهدی با توجه به کیفیت و تازگی این محصول بسیار متفاوت است و شما میتوانید خرید خود را به صورت مستقیم با فروشنده خرمای زاهدی انجام دهید و با قیمت کمتر و مناسبتری  خرید خود را انجام دهید.

شما میتوانید برای خرید خرمای زاهدی خشک با مشاورین سایت ما تماس گرفته و راهنمایی لازم را جهت ارتباط با مدیر فروش و خرید مناسب و به صرفه به صورت عمده یا در بسته بندی های ۵کیلویی و ۱۰ کیلویی را با خیال راحت و اطمینان خاطر خریداری کنید و درب منزل  خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما