قیمت عمده رطب زاهدی درجه یک قیروکارزین

قیمت عمده خرما رطب بسته ای قیروکارزین همیشه کمتر از قیمت خرده می باشد البته مرغوبیت، تغییرات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا هم از عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت رطب زاهدی می باشند.

خرما زاهدی به دلیل خواص سرشار و قیمت نسبتا پایینی که دارد مصرف پر رونقی پیدا کرده است و افراد دیابتی می توانند به جای قند آن را مصرف کنند.

قیمت عمده رطب زاهدی درجه یک قیروکارزین

اصلی ترین شاخصه های خرما مرغوب

اصلی ترین شاخصه های خرما مرغوب اصلی ترین شاخصه های خرمای کبکاب خوزستان شامل گزینه های زیر می شوند:

  • طعم و عطر عالی داشته باشد.
  • شکل ظاهری خرما باید بدون عیب باشد.

بازار مصرف خرما به دلیل اثرات شگفت انگیزی که روی سلامتی کل بدن دارد افزایش یافته است به عنوان نمونه باکتری های مفید خوب معده را افزایش می دهد و به درمان معده درد و بیماری های دستگاه گوارش کمک می کند برای درمان بواسیر و هموروئید تاکید فراوانی به مصرف آن شده است به دلیل این که پتاسیم دارد مصرف آن می تواند به درمان اسهال کمک کند.

پتاسیم و منیزیوم موجود در آن باعث کاهش فشار خون بالا می شوند برای کاهش تری گلیسیرید و کلسترول مفید است و این به دلیل حضور فیبر و آنتی اکسیدان های موجود در آن می باشد با کاهش فشار خون بالا و چربی خون به سلامتی قلب کمک خواهد کرد برای درمان سر درد میگرنی بی نظیر است چون دارای ویتامین های گروه ب می باشد به تقویت عضلات بدنسازان و ورزشکاران کمک می کند گلبول های قرمز خون را افزایش می دهد و به درمان آنمی و کم خونی کمک می نماید.

به دلیل آنتی اکسیدان های فراوانی که دارد از سرطان معده، کولون و روده جلوگیری می کند باعث بهبود رشد استخوان ها می شود چون منبع کلسیم و فسفر است برای پیشگیری از آلزایمر فوق العاده است برای سم زدایی کبد و درمان کبد چرب بی نظیر می باشد برای درمان تب، گلو درد و سرما خوردگی مفید خواهد بود شاخص گلیسمی پایینی دارد و به کنترل قند خون بالا کمک می کند.

بازار فروش رطب زاهدی درجه یک قیروکارزین

بازار فروش رطب زاهدی درجه یک قیروکارزین بازار فروش رطب زاهدی درجه یک قیروکارزین رونق فراوانی دارد چون رقابتی بودن بازار این نوع محصول باعث شده تمام فعالان آن تلاش کنند تا مرغوب ترین محصول را در اختیار مشتریان بگذارند علاوه بر این فواید خرما برای زنان باردار و کودکان موجب شده بازار فروش داغی پیدا کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • از ابتلا شدن خانم های باردار به یبوست جلوگیری خواهد کرد و این به دلیل فیبر فراوان موجود در آن می باشد.
  • عضلات رحم را تقویت می کند هوش جنین را افزایش می دهد.
  • باعث رشد استخوان های کودکان می شود چون منیزیوم و کلسیم دارد.
  • برای تقویت دندان ها و لثه های کودکان می تواند مفید واقع شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما