سفارش خرما زاهدی درجه یک قیروکارزین

استفاده از خرما از قدیم الایام در فرهنگ غذایی ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای داشته و خرما به عنوان یکی از بهترین و لذیذترین خوراکی های جهان شناخته می‌شود. استفاده از خرما طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و می‌توان گفت این محصول بی نظیر دارای محبوبیت جهانی میباشد. خرما در انواع مختلف تولید می گردد و متناسب با سلیقه و نیاز مشتری به بازار عرضه می شود. مجموعه ما در زمینه سفارش خرما زاهدی درجه یک قیروکارزین میباشد و این محصول را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه میکنیم.

سفارش خرما زاهدی درجه یک قیروکارزین

خرما زاهدی درجه یک را چگونه بشناسیم؟

خرما زاهدی درجه یک را چگونه بشناسیم؟ خرمای زاهدی که از آن به عنوان خرمای قصب نیز یاد می شود، دارای ظاهری بیضی شکل می باشد. انتهای آن به صورت باریک و نوک تیز است این خرما دارای طراحی منحصر به فرد و بی نظیر می باشد و یکی از بهترین خرماها برای صادرات است شهرهای جهرم قیر و کازرون را میتوان قطب اصلی تولید این خرما در ایران دانست. خرمای زاهدی در مراحل مختلف دارای رنگ خاص می باشد، مثلاً در مرحله رطب به رنگ قهوه‌ای روشن است و در مرحله خارک زرد رنگ می باشد و وقتی که به صورت کامل رسیده می شود خرما قهوه ای می گردد. معمولاً فصل برداشت خرمای زاهدی در اواخر تابستان می باشد.

این خرما بی نظیر علاوه بر مصرف خوراکی در تولید انواع شیرینی جات استفاده می گردد. شایان ذکر است به دلیل داشتن قند بالا، این محصول برای تولید سرکه خرما نیز استفاده می‌شود. استفاده از خرما در فرهنگ ایرانیان در مراسمات عزاداری و مراسمات دینی مذهبی از جمله شب های قدر، ماه مبارک رمضان و غیره بسیار مرسوم می باشد. خرمایی که در ایران تولید می‌شود یکی از بهترین خرمای جهان می باشد که طرفداران زیادی در کشورهای دیگر دارد

و می‌توان گفت ایران در زمینه صادرات خرما زاهدی به کشورهای دیگر موفق عمل کرده است. در هنگام خرید خرما زاهدی صادراتی باید دقت گردد این محصول از مکان‌های معتبر خریداری شود. همچنین باید در بسته بندی های بهداشتی و دارای تاریخ تولید و انقضا به بازار عرضه شود و اگر به صورت فله و کیلویی در بازار عرضه می گردد، باید طبق موازین بهداشتی این امر صورت پذیرد.

مهمترین خواص مصرف خرما زاهدی

مهمترین خواص مصرف خرما زاهدی خرمای زاهدی علاوه بر طعم بی نظیر و منحصر به فرد دارای فواید زیادی می باشد و استفاده از آن در برنامه غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است همچنین استفاده از آن را برای کودکان باعث رشد جسمی و مغزی آنها می گردد و می تواند مواد مغذی برای انرژی روزمره آنها را فراهم کند. این محصول بی نظیر دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی مفید می باشد و می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها موثر واقع گردد. خرما به صرف داشتن آنتی اکسیدان زیاد می‌تواند مانع از رشد و تکثیر سلول‌های سرطانی گردد.

خرما همچنین به سبب داشتن طبع گرم می‌تواند برای افرادی که طبع سردی دارند، موثر واقع گردد و باعث اصلاح مزاج در این‌گونه افراد گردد و همچنین جایگزین مناسبی برای شیرین‌کننده‌های مصنوعی از قبیل قند و شکر می باشد و برای بیماران دیابتی بسیار مفید و موثر است و در کنترل قند آنها تاثیر بسزایی دارد. خرما به سبب داشتن آهن فراوان می تواند برای افرادی که دچار مشکلات کم خونی هستند موثر واقع گردد و در درمان‌ کم‌ خونی آنها تاثیر بسزایی داشته باشد.

پخش خرما زاهدی درجه یک قیروکارزین

پخش خرما زاهدی درجه یک قیروکارزین مجموعه ما مفتخر است در زمینه پخش خرما زاهدی در یک فعالیت داشته باشد و بهترین خرما را از شهر قیر و کارزین سراسر ایران و سراسر دنیا عرضه کند کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر گردیده است و مفتخریم محصولی در خور شأن مشتری به عرضه کنیم همچنین داشتن قیمت مناسب باعث گردیده استفاده کنندگان با هر توان مالی به توانند از محصولات ما استفاده کنند و رضایت آنها در جهت استفاده از محصول حاصل گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما