عرضه خرما زاهدی صادراتی به پاکستان

عرضه خرما رطب بسته ای به صورت گسترده و فراوان توسط بهترین و برترین عرضه کننده ها به روش های مختلفی انجام می شود. در سال های اخیر عرضه انواع خرماهای زاهدی صادراتی به پاکستان اغلب به دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود که البته استقبال بی نظیر مشتریان از خرید این محصول تاثیر بسیار زیادی در افزایش عرضه آن داشته است. در روش عرضه مستقیم به دلیل نبود انواع واسطه ها تمامی هزینه های اضافی حذف می شود.

عرضه خرما زاهدی صادراتی به پاکستان

مهمترین شاخصه های خرما مرغوب

مهمترین شاخصه های خرما مرغوبخرمای کبکاب خوزستان از جمله میوه های مقوی با خاصیت های خوراکی بسیار زیاد می باشد از از زمان های بسیار قدیم استفاده از آن در برنامه غذایی افراد مختلف به خصوص پیامبران و امامان بوده است. از جمله مناطقی که در کشور ایران خرما در آن کشت و تولید می شود، مناطق جنوبی با آب و هوای بسیار گرم است.

خرما نیز مانند سایر میوه ها و مواد غذایی دیگر از جهت: طعم و مزه، رنگ بندی، نوع نژاد و گونه، شما ظاهری، نوع مصرف، بافت و غیره دارای انواع مختلفی می باشد که از پرفروش ترین آنها در بازار می توان به خرما زاهدی اشاره کرد.

خرما دارای طبع گرم و سرشار از انواع مواد مغذی، املاح معدنی و ویتامین های لازم و ضروری برای بدن می باشد که مصرف آن نه تنها سبب حفظ سلامت بدن بلکه باعث درمان بیماری های مختلف نیز می شود. خرما را می توان به عنوان یک وعده غذایی کامل به دلیل کالری بسیار زیادی که دارد، استفاده کرد.

از مهم ترین و برترین شاخصه های خرما مرغوب می توان به: بافت نرم و عالی، عدم لهیدگی و عدم بوی نامطبوع و کپک زدگی، پوست شفاف و روشن، شیره فراوان، طعم و مزه مطلوب، ماندگاری طولانی مدت، غنی بودن از انواع ویتامین ها، عدم وجود کرم و لکه در آن، بسته بندی های بهداشتی و مرغوب و غیره اشاره کرد که تمامی این موارد از نشانه های تشخیص مرغوب بودن این محصول می باشد.

توزیع کننده خرما زاهدی صادراتی به پاکستان

توزیع کننده خرما زاهدی صادراتی به پاکستان خرما زاهدی صادراتی توسط بهترین و معروفترین توزیع کننده ها در اکثر بازارهای خرید و فروش به روش های مختلفی توزیع و عرضه می شود. توزیع کننده‌ های این نوع خرما در تلاش اند تا حد امکان یک محصول درجه یک و طبیعی را با قیمت مناسب و بسته بندی عالی به تمامی مشتریان و خریداران توزیع نمایند.

کسب رضایت کامل مشتریان و متقاضیان در خصوص کیفیت این محصول و رفع نیاز آنها در اسرع وقت به این نوع خرما از مهمترین و اصلی ترین اهداف این توزیع کننده ها می باشد. توزیع این محصول به دو روش بسته بندی شده و کیلویی صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما