فروش مستقیم کهجور زاهدی درجه یک اعلا

کشت خرما در ایران با نام های مختلفی صورت می‌گیرد که یکی از مهمترین آنها کهجور زاهدی اعلا نام دارد که با کیفیت بالایی به فروش می رسد. نخل داران و کشاورزانی که در زمینه تولید کهجور زاهدی درجه یک فعالیت دارند با تناژ بالایی محصولات خود را به دوست داران این محصول ارائه می‌کنند. فروش مستقیم و از تولید به مصرف در قیمت این ‌کالا نقش پر رنگی دارد و ارزانتر از همه جا به دست مشتریان می‌رسد. فروش مستقیم کهجور زاهدی درجه یک اعلا

فواید مصرف کهجور برای سلامتی

فواید مصرف کهجور برای سلامتی همانطور‌ که می دانید کهجور به نوعی از خرما گفته می شود که دارای دانه های درشت و گوشتی می‌باشد و از خواص غذایی بالایی برخوردار نی باشد. ارزش غذایی این محصول برای تمامی سنین لازم است و بهتر است با خوردن روزانه آن به این‌خواص دست پیدا کنند. فواید مصرف کهجور زاهدی برای سلامتی بعد از مصرف مداوم آن در حدود ۴۰ روز به خوبی مشاهده می‌شود.

  • زنان زائو برای اینکه قوای از دست رفته و کم خونی خود را بعد از زایمان به دست بیاورند لازم است که تا ۴۰ روز بعد از زایمان و حتی در دوران بارداری این خرما را مصرف نمایند تا تنی سالم و جنینی باهوش داشته باشند و در ضمن افزایش شیر مادر با کهجور امکان پذیر است.
  • تقویت و بر طرف کردن کم خونی با خرما یکی از راه حل هایی است که برای افرادی که کم‌خونی زیادی دارند کاربردی می باشد حتی تزریق پلاکت خون و سرم خونی نیز در برخی از افراد افاقه نمی کند اما خوردن کهجور آن را درمان می‌کند.
  • افرادی که دیابت و قند خون بالایی دارند می توانند برای خوردن بیشتر مواد غذایی پرهیزهایی دارند اما این ‌افراد پرهیزی برای خوردن کهجور نداند و با خوردن روزانه خرما از پایین آمدن قند خونشان پیشگیری می‌کنند.
  • ضرب دیدگی و درد استخوان نیز با ضمادی که از کهجور تولید می شود امکان پذیر است و تسکین درد و التهابات را به حد زیادی کاهش می دهد.

خرید عمده کهجور زاهدی درجه یک اعلا

خرید عمده کهجور زاهدی درجه یک اعلا اگر به دنبال تجارت یا بازرگانی در زمینه کهحور و انواع خرما در ایران هستید می توانید با استفاده از این سایت وارد این‌حرفه شوید و سود قابل توجهی را به جیب ببرید. چون مستقیم از خود کشاورز کالا را تهیه می کنید قیمت آن را در بازار می‌توانید کاهش دهید و با فروش کهجور زاهدی به سود قابل توجهی برسید.

خرید عمده کهجور زاهدی درجه یک اعلا تخفیف های مناسبی داشته و ارزانتر از خرید جزئی می باشد این فرصت استثنائی را از دست ندهید می توانید در قسمت تماس با ما به صورت مستقیم با تولید کننده در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما