توزیع کننده ضایعات خرما زاهدی عمده

در حین برداشت و بسته بندی خرما، قطعاً بخشی از این محصول به صورت ضایعات دور انداخته می‌شود و همین موضوع بسیاری از افراد را به فکر انداخته از ضایعات خرما محصولات مختلفی از جمله سرکه، پودر هسته خرما و سایر محصولات دیگر تولید کنند، توزیع ضایعات خرما زاهدی عمده، در حجم بالا و گسترده انجام شده و همین موضوع به کاهش قیمت محصول کمک می کند.

توزیع کننده ضایعات خرما زاهدی عمده

فواید شگفت انگیز هسته خرما

فواید شگفت انگیز هسته خرما هسته خرما بخشی از ضایعات آن است که بسیاری از افراد از خواص شگفت انگیز آن بی خبرند. ما در این مطلب می خواهیم شما را با فواید هسته خرما آشنا کنیم که قطعا با دانستن این خواص، دیگر آن را دور نمی اندازید. معمولا این محصول به دلیل سهولت استفاده به صورت پودر در می آید که مصرف آن بهترین گزینه برای افراد دیابتی است زیرا باعث کنترل و کاهش قند خون می گردد.

این محصول هم قابل استفاده در غذا و هم به صورت ماسک برای زیبایی پوست است. از آرد خرما می‌توانید برای چربی سوزی و کاهش وزن استفاده کنید به این منظور باید آرد هسته خرما را با دارچین، زنجبیل و کمی آب مخلوط کرده و این معجون را پس از هر وعده غذایی بوده میل کنید.

هسته خرما به دلیل دارا بودن انواع ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها نیاز بدن را تامین کرده و با افزایش سوخت و ساز، منجر به چربی سوزی و لاغری و در نتیجه تناسب اندام گردد. همچنین مصرف این آرد به دلیل دارا بودن ویتامین های مورد نیاز بدن به درمان ریزش مو و موخوره کمک کرده و باعث استحکام ریشه موها می گردد.

اگر می خواهید پوست و مویی سالم و زیبا داشته باشید از آرد هسته خرما جهت ساخت ماسک پوست استفاده کنید به این منظور می توانید آرد هسته خرما را با کمی عسل مخلوط کرده و آن را روی پوست بمالید و اجازه دهید که به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست بماند سپس با آب ولرم آن را بشویید‌.

استفاده از این ماسک برای افرادی که پوست چرب دارند، بسیار مناسب است زیرا باعث کاهش چربی های اضافی پوست شده و سطح ph پوست را متناسب گردانده همچنین پوست صورت را در برابر چین و چروک ها در امان نگه می دارد و باعث جوانسازی و شادابی آن می‌شود.

قیمت ضایعات خرما زاهدی عمده

قیمت ضایعات خرما زاهدی عمده اگر قصد خرید ضایعات خرما دارید و می خواهید از قیمت دقیق آن مطلع شوید، می توانید با تماس از طریق کارشناسان مرتبط با بخش فروش اطلاعات لازم و دقیق را کسب کرده و محصول مورد نظر را جهت تولید محصولات گوناگون خریداری کنید. توجه داشته باشید که قیمت ضایعات خرما بر اساس نوع خرما، نحوه خرید و فروش و میزان تقاضای که دارید، تغییر می‌ کند در صورتی که آن را به صورت عمده خریداری کنید، تخفیفات زیادی شامل حالتان خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما